Guissona promou el comerç local amb targetes de fidelització

18/10/2020

La finalitat és incentivar les compres al municipi i recompensant econòmicament als clients per la seva fidelitat

Guissona ha iniciat una nova campanya de suport al comerç local a través de targetes de fidelització que permetran als clients acumular descomptes per a futures compres. A la iniciativa s’hi han adherit una trentena d’establiments amb l’objectiu de repuntar les seves vendes davant la crisi sanitària.

Aquest projecte es suma al Pla Estratègic Horitzó 2020 que s’està treballant des de l’Institut Cerdà i que es presentarà el proper mes de novembre i a representat una inversió de més de 5000 euros per l’Ajuntament de Guissona.

La campanya arriba després de l’entrada en vigor de les noves restriccions a Catalunya que inclouen el tancament de bars i restaurants i dels centres d’estètica, entre d’altres.

Alguns comerços no funcionen al 100% però la majoria confien que la campanya els servirà per reactivar el teixit econòmic.  

D’altra banda, l’ajuntament de Guissona ha obert una consulta popular per millorar el mercat setmanal en benefici dels paradistes i de la ciutadania. S’ha elaborat una enquesta en la que es formulen consultes sobre el mercat setmanal. En total s’han imprès 1000 qüestionaris per fer consulta directa al Mercat els dijous d’octubre i novembre al matí entre 9.00h i 13.00h.

El formulari també es troba accessible a través d’internet des de la web www.guissona.cat o per mitjà de l’enllaç https://forms.gle/GHhKb9WzBVCdeCSq5

Noèlia Burgos